|
www.rapackiego7a.fora.pl forum wspólnoty mieszkaniowej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arek
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:52, 19 Mar 2011 Temat postu: rozliczenie - tabelki |
|
|
Czy ktoś z Was może prześledzić tabelki kosztów przychodów i kosztów?
Ja śledziłem i jest parę dziwnych dla mnie pozycji.
1) WYKONANE REMONTY - KOSZT 33 898,71 PLN
Jakim cudem w bloku niespełna 3letnim konieczne są remonty aż za taką kasę. Czy Zarząd może to wyjaśnić?
2) BIEŻĄCA KONSERWACJA - 9 674,80 - czy to nie za wiele jak na pogotowie które nie umie rozwiązać problemów nie włączania się światła na klatce.
Prywatnego elektryka możemy mieć za mniejsze pieniądze na telefon w każdej chwili.
3) UTRZYMANIE CZYSTOŚCI - 26 171,76 pln - jak rozumiem to za czystość na klatkach i na parkingu wraz ze sprzątaniem śniegu - jeśli tak to ok
4) WYNAGRODZENIE DLA ZARZĄDCY - 45 845,16 - NO COMMENTS - KAŻDY WIE ŻE TO ZA DUŻO
5) DORABIANIE KLUCZY, FLAGI, NAKLEJKI ZAR.- jakich kluczy , dlaczego my płacimy za czyjeś klucze; za flagi państwowe to chyba 2 szt z uchwytami zapłaciliśmy jak za złoto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Administrator
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:37, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z tobą w 100%. Te remonty są do wyjaśnienia koniecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abc
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 21:50, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Forum kipi od bohaterów, a na zebraniu albo siedzicie cicho, albo Was nie ma.
Ot i cała "wspólnota".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arek
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:55, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wydaje mi się żeby forum było od pokazywania się jakim jest się bohaterem. Wg mnie warto omówić czasem jakieś sprawy na forum interentowym. Poza tym jest tu zaledwie kilka osób z całości wspólnoty. Zebranie jest tylko po to żeby zaakceptować koszty,tzn wydatki na Zarządcę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
joanna27
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 16:40, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ciekawe abc czy Ty taki najaktywniejszy na zebraniu jestes bo tu probujesz byc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abc
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 17:29, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Joanno - byłem i już mi się nie chce. Na forum też coraz mniej jestem aktywny, jak widzę m.in. pomysły o całodobowej ochronie to nic sie nie chce mówić. Ale zamiast pieprzenia o zatrudnianiu ochrony w naszej wspólnocie, proponuję w czasie zebrania przeprowadzić krótki kurs obsługi pilota do bramy, parkowania, szacunku dla cudzej własności (miejsca parkingowe), kultury współżycia w budynku wielorodzinnym itd.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości na najbliższym zebraniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arek
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:41, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Drodzy Sąsiedzi! Kłótnią między sobą nie polepszymy naszej sytuacji. Faktycznie na tych spotkaniach z Administratorem nie za wiele mamy do powiedzenia. Wg mnie obecny Zarząd niewiele robi i dlatego proponuję zmiany. Po drugie po 3 latach od oddania budynku możemy zmienić zarządzającego wspólnotą.
Ja osobiście jestem za obniżeniem kosztów, czyli czynszu.
Mam propozycję by do nowego zarządu wcielić te osoby które biorą czynny udział na forum i interesują się wspólnotą. Nawet nie trzeba będzie robić spotkań bo możemy dogadać się na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Peny
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:32, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No pojawia się znów problem z frekwencją na zebraniu wspólnoty.
Wg mnie to własnie powinno byc wybranych 3-5 osób, które ogarniają te tematy, znają sie na tym i informują nas (np listownie) o wyborach zarządu, stawkach, rozliczeniach itp.
Po co mamy wszyscy tam chodzić, jak znam życie to większy bałagan będzie i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arek
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:20, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dlatego proponowałem żeby z każdej klatki był wybrany jeden przedstawiciel który będzie mógł zebrać pełnomocnictwa i głosować za swoich najbliższych sąsiadów. Wtedy ilość głosów w głosowaniu będzie większa a bałagan mniejszy bo mniej ludzi.
Z tego co wiem to osoby takie zostały wybrane z klatek 1-6, jedynie z 7 klatki nikogo nie było więc przedstawicielstwa nie mają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|